28. stu 2009.

VEČITI BORCI

Počelo je veoma jednostavno kada sam jednog dana na Google kucao VŠSR i naleteo na blog plavo veče Rajlovačko i ponovo se vratio u vreme nevinog i bezbrižnog detinjstva,.Srce mi se steglo,javila se nada ,trema i želja da ponovo doživim nešto što sam davno izgubio.Godinama sam slušao razne priče o klasićima u koje nikad nisam poverovao, želeo sam lično da se uverim.

I iz toga razloga mi se javila jarka želja i volja za ponovnim okupljanjem,pa je tako i počelo, Jaca, Dado, Stipe, juri spiskove adrese, zovi, javljaj i to sve 11 meseci ranije, dovoljno vremena da sve nadjemo i obavestimo o ponovnom okupljanju svih nas iz cele Jugoslavije.
A onda je došao i dan okupljanja na železnikom kolodvoru,ushićenje, radost znao sam odmah da se ništa nije promenilo izmedju nas, da je sve ostalo isto, kao nekada.I nisam pogrešio tako je i bilo, susret svih nas otvorenog srca, željnih ponovnog druženja od početka i neželim reči kraja, jer ovom susretu nikad nije došao kraj .

Bogatiji smo za jedno novo iskustvo i saznanje da se nismo nikad rastali, da smo tu jedni za drugoga i da smo pobedili zaborav.

1 komentar:

  1. Aco!
    Želim se nadovezati na tvoje riječi s kojima se 100% slažem.
    Naime, sada bi trebalo biti potpuno jasno da je svaki postupak oko organizacije susreta bio potreban, imao njegovo mjesto.
    Počevši od termina obavjesti, samog teksta obavjesti i dodatka obavjesti,....
    Nadam se da ću i u buduće kada budem u organizaciji susreta ispuniti vaša očekivanja i doprinjeti vašoj radosti.
    Hvala svima i želim vam obilje dobrih stvari u životu (obitelj i posao).
    Miroslav von Sarajevo

    OdgovoriIzbriši