11. lis 2010.

SUSRET 2009

Netko je na blogu spomenuo ćevape.
Pa kada smo kod te teme evo par fotki i pratećih komentara vama omiljenog fotografa Oko Sokolovo.
Kad ih pogledate onda će vam biti jasno da su ćevabdžije zamalo ostale bez dnevnih zaliha ćevapa, a to se nije desilo od kako su ćevapi počeli da se peku na Baš-Čaršij.
Dakle!

Naša draga klasica Pepi, poznata i kao Sonja, ne može da odluči koji ćevap će prvi pojesti pa igra eci peci pec ti si ... mljac mljac.
Kod Marjane se vidi da joj obrazi nisu simetrični.
Lijevi joj čudno izgleda.
Tko zna zašto?
Hehehehe


I Joža je tamanio ćevape kao sumanut.
Sreća da je džepno pakiranje inače bi ćevabdžinica ostala bez sirovina.
Jedino je imao prigovor na to da je morao poručiti kolu jer u ćevabdžinicama nema pive.
Kolu je zadnji put pio onaj dan kada je saznao da postoji pivo.
Hehehe

A draga Goca je posebna priča.
Jede ćevape s takvom radošću da je zamalo i mene navela da opet počnem jesti meso.
Kao da kaže: ja finih ćevapa, sve me škakljaju po stomaku pa mi smiješno.
Mljac mljac.

A tek draga plavušica s Nišave Mirjanica!
Sve sam se pitao "gdje li joj stanu svi ti ćevapi, a ima tako mali stomačić"?.
Prava misterija.
Hehehehe

Vladane Vladane!
Uhvatio sam te nespremnog.
Šesto čulo te nije upozorilo da si na nišanu.
I kod njega se primjeti da mu obrazi nisu simetrični.
Hihihihihi


Adio svima i uživajte

Nema komentara:

Objavi komentar